Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 21
Pokaż wszystkie komentarzePamietam jak bylem jeszcze malolatem i stary uczyl kumpla jazdy autem. Najbardziej utkwilo mi w pamieci to zeby zwalniac przed zakretem a w zakrecie czasem nawet dac wiecej gazu. Pomimo ze priwadze auto od 7 lat nadal nie jestem pewien czy regula ma zastosowanie w autacih osobowych. Moze kumpla stary to byly motocyklista? Tez hamujemy przed dziurami a nie wjezdzajac w nie (w tym wypadku wiem dlaczego, hamujac silnik opada na przednim zawieszenu i wpadajac w dziure jest wieksza szansa na uderzenie misa olejowa) mam nadzieje ze komus sie przyda.
OdpowiedzTa zasade stosuje sie w wyscigach samochodowych i ogolnie jak chcesz dynamicznie posmigac. Lepiej w zakret wolniej wejsc a szybciej wyjsc - tak jest efektywniej, nie odwrotnie. Taka sama zasada obowiazuje na motocyklu.
Odpowiedz